Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Tourism and Hospitality
ISSN 2524-2385 (online), ISSN 2410-3810 (print)
Main page
Author Guidelines
Current
Archives
About
Editorial Team
Editorial policy
Publication Ethics
Article Review Process
Licensing Creative Commons
Open access policy
Archiving
Privacy Statement
Contacts
Search
Search
Login
Search
Search
Home
/
Archives
/
No. 2 (2014)
No. 2 (2014)
Published:
2015-06-13
Economics, Management and Marketing, Right in the Tourism and Hospitality
Инновационные инструменты продвижения туристической фирмы в интернете
С.А. Демьянов (Demyanov S.A.)
3-8
PDF (Русский)
Позиционирование как элемент комплекса туристского маркетинга.
А.С. Кусков (Kuskov A.S.), П.Н. Лосев (Losev P.N.)
9-14
PDF (Русский)
Modern Technology and Innovation in the Tourism and Hospitality
Пути повышения эффективности деятельности ведомственных туристических предприятий вузов (на примере туристического бюро ГРГУ им. Я. Купалы «Региональный центр туризма»).
А.В. Легович (Legovich A.V.)
15-18
PDF (Русский)
Міжнародная праектная дзейнасць як фактар развіцця беларускага турызму.
В.Г. Карнялюк (Karnyaliuk V.R.)
19-22
PDF (Русский)
Historical and Cultural Aspects of Tourism and Hospitality
Историко–культурный потенциал туристской дестинации «Городная».
Г.Ф. Вечорко (Viechorko G.F.)
23-30
PDF (Русский)
Экскурсия в условиях современного туристического рынка Беларуси.
Т.А. Хвагина (Hvagina T.A.)
31-37
PDF (Русский)
Исторические особенности развития туризма в Республике Беларусь на рубеже XX – XXI вв.
С.Е. Витун, С.В. Донских
37-43
PDF (Русский)
Language
Русский
English
Information
For Readers
For Authors
For Librarians
Current Issue
Make a Submission
Make a Submission