Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Tourism and Hospitality
ISSN 2524-2385 (online), ISSN 2410-3810 (print)
Main page
Author Guidelines
Current
Archives
About
Editorial Team
Editorial policy
Publication Ethics
Article Review Process
Licensing Creative Commons
Open access policy
Archiving
Privacy Statement
Contacts
Search
Search
Login
Search
Search
Home
/
Archives
/
No. 2 (2015)
No. 2 (2015)
Published:
2016-01-14
Economics, Management and Marketing, Right in the Tourism and Hospitality
GAP-модель как средство влияния клиентоориентированного подхода на конкурентоспособность предприятия
Т.Г. Жолох (T.G. Zholoh), А.О. Васильченко (A.О. Vasilchenko)
3-7
PDF (Русский)
Особливості доступності готельних послуг туристами, транзитниками та бізнесменами
Т.В. Божидарнік (T.V. Bozhydarnik), С.В. Сидорук (S.V. Sidoruk)
8-11
PDF (Русский)
Конкурентоспособность стран в сфере торговли туристскими услугами
В.М. Дедюк (V.M. Dedok)
12-19
PDF (Русский)
Modern Technology and Innovation in the Tourism and Hospitality
Инновации в экскурсионной деятельности
Н.А. Чирский (N.A. Chirsky), Т.А. Хвагина (T.A. Khvagina)
20-27
PDF (Русский)
Historical and Cultural Aspects of Tourism and Hospitality
Пути повышения эффективности использования памятников истории и культуры в качестве объектов туристического интереса
Т.А. Хвагина (T.A. Hvagina)
28-33
PDF (Русский)
Pure Sciences Aspects of Tourism Activities
Вклад географической науки Беларуси в научно-методологическое обеспечение туризма
С.А. Демьянов (S.A. Demyanov)
34-37
PDF (Русский)
Стадиальность формирования рекреационного пространства и региональная структура туристского рынка Беларуси
И.И. Пирожник (I.I. Pirozhnik)
38-53
PDF (Русский)
Language
Русский
English
Information
For Readers
For Authors
For Librarians
Current Issue
Make a Submission
Make a Submission